Pàgines

dimecres, 22 d’octubre del 2014

Descripció a una companya


A l'última classe de COED, hem hagut de fer una lectura en veu alta sobre una descripció a un company o companya, elaborada per nosaltres.

El meu escrit és sobre la Laura. Desitjo que us agradi.







El primer dia d’universitat el meu pare em va dir que aprofités al màxim aquests quatre anys perquè, a part de convertir-me en una bona mestra, ell creu que l’època de la universitat és l’última oportunitat que és té de fer amics. Pot ser sí que és cert, i he tingut la sort de trobar-ne a una de molt especial. 

Ella es diu Laura, té vint-i-un anyets i actualment viu a Badalona, tot i néixer a Barcelona. És d’estatura mitjana, té el cabell llarg de color castany clar, més aviat tirant a ros, i uns ulls blaus d’enveja. És filla única, té un gos moníssim que es diu “Pancho”, i prefereix les patates fregides acompanyades de salsitxes frankfurt enlloc de carn arrebossada (gran error). Fa molt poc temps que ens coneixem, però en aquest temps s’ha convertit en una persona molt important per a mi. És alegre, divertida, una mica tossuda, i quan vol, treu caràcter. La considero una persona madura i responsable, amb les idees clares, i que lluita amb valentia per tal d’aconseguir els seus somnis. Encara no sé quin és el seu color preferit o quin menjar odia. No sé si té moltes manies o si ha patit molt al llarg de la seva vida. Però el que sí sé és que té un somni preciós, que tinc la sort de compartir amb ella. Ella, al igual que jo, vol ser mestra. I, tot i fer poc temps que la conec, estic convençuda de que, amb esforç i il·lusió aconseguirà tot allò que es proposi. 

Des del primer dia que la vaig conèixer, penso que és d’aquelles persones que entren a la teva vida per quedar-s’hi, i espero i desitjo que així sigui. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada